10 Şubat 2013 Pazar

Süvari



            Coşkun tekstil liderliğinde giyim sektörüne ilk tohumlarını atan Süvari, kuruluş faaliyetlerine 1997 yılının ilk zamanlarında başladı. Sadece gömlek tasarımları ile oluşumuna başlayan marka, sektörün de büyümesine paralel olarak, erkek giyim kategorisinde bulunan takım elbiseler, ceket, pantolon gibi bir çok tasarımları siz tüketicilerin beğenisine sunmuştur. Müşteri memnuniyeti ve satış sonrası hizmet baş esas alınarak, marka bugünkü konumuna büyük emeklerin sonucunda gelmiştir. Giyim sektöründe daha fazla yer edinmek ve büyümeyi hızlandırmak amaçlı;
Süvari Classic, Vip, Active ve Innovative gibi koleksiyonları da bünyesinde oluşturarak giyimdeki fonksiyonelliğini sürekli ön planda tutmuştur. Müşterinin her türlü isteklerine cevap vermek amaçlı da, gömlek üretiminde kıyafetin bedenine bakmaksızın, gömlek yakasının da beden seçeneklerini oluşturarak  pazarlama ağını zenginleştirmiştir. Böylece erkek giyim
sektörünün, giyimde alternatifleri sunan ilk markalarından biri haline gelmiştir. Tüketiciler de, satın aldığı gömleklerde yakasının dar veya geniş olması gibi problemler yaşamayarak, her ayrıntısı düşünülmüş tasarımların kolaylığını yaşamışlardır Süvari sayesinde.
            Süvari, tasarladığı erkek gömleklerinde sadece yaka problemini çözmemiş, kol kısalığından doğan sorunları daha uzun kollu gömlekler üreterek çözmeyi başarmıştır. Belden esneyebilen pantolon ve kemer üretimi ile de her kitle müşteriye ulaşabilmiştir. Takım elbise fiyatlarının yanında tüm giyim çeşitlerinin kalite, şıklık ve uygun fiyat unsurları ile satışa sunulması, marka müşterilerinin kısa sürede gönlünü çalmayı başarmıştır. Kendini müşteri yerine koyan misyonu ile daha geniş kitlelere hitap ederek, yenilikçi tasarımları ile erkek giyimin öncülerinden biri olmuştur.
            Özellikle kilolu erkekler takım elbiselerle çok iyi anlaşamazlar. Ceket olsa pantolon dar gelir, pantolon olsa kemer küçük gelir gibi bir çok problem. Süvari, erkek giyimde oluşturduğu Innovative koleksiyonu ile bu sorunun önüne kalite ve şıklığı da sunarak geçmiştir. 4 santimetreye kadar genişlik sağlayan pantolon ve kemer seçenekleri ile markaya duyulan ilgiyi ihtiyaç haline çevirerek geliştirici stratejiler uygulamıştır. Bu faaliyetle yetinmeyerek ihtiyaçlara yönelik çalışmalarına devam eden marka, tüketicilere Süvari Vip adını verdiği takım elbise modellerini sunarak kış aylarının vazgeçilmez markası haline gelmiştir. Pamuk ve yünün bol tutulduğu zengin kumaşlarla ürettiği takım elbiseler ile erkeklerin kışı sıcak ve şık geçirmesini sağlamıştır.
            Araştırmalar yapıp sahaya inerek yapılan bu rahatlatıcı ve bol seçeneğin bulunduğu tasarımlar, hedef kitleye doğru zamanlarda doğru pazarlama teknikleri ile sunulmuştur. Bu da markanın kalesini kuvvetlendirerek, işletme geleceğinin daha verimli olacağını kanıtlamıştır. Öyle ki şuan geldiği noktayı düşünürsek ne kadar da doğru tespitler yapıldığının farkına varabiliriz.
            Sonuç olarak Süvari, erkek giyimde tasarladığı bir çok şık, kaliteli ve rahat giyim alternatiflerini sunduğu takım elbiseler ve aksesuarlarla, ilgi ve ihtiyaç kelimelerinin buluştuğu bir akım yaratmıştır. Bu akımı yaratırken müşterinin penceresinden bakabilmesi, başarılarının en önemli unsurlarından biri olmuştur. Müşteri memnuniyeti ve kusursuz hizmeti kendisine ilke edinmesi de, her  kitle tüketiciye ulaşabilmesini sağlayarak, markayı bugün ki yerine getirmiştir. Kendi oluşumuna başladığı erkek gömleklerinde uyguladığı reformlar ile gömleği bir bütün olarak değil, yaka ve kollarına uyguladığı rahatlatıcı ve seçenekli tasarımlar, ihtiyaca göre uygulanan doğru bir pazarlama yöntemi olmuştur. Pazara bu faaliyetle giren Süvari, sadece rahatlatıcı tasarımlarla değil kalite ve şıklığı yansıtan modern tasarımları ile çalışmalarına devam etmiş ve halen de devam etmektedir. Süvari, yapılan tüm çalışmalar ile erkek giyim sektöründe örnek teşkil ederek, pazarın daha seçenekli hale gelmesini sağlamıştır. Bu da marka için verilen emeğin, gösterilen çabanın ve yenilikçi düşüncelerin buluştuğu tasarım çalışmalarının ne kadar doğru adımlar olduğunu kanıtlamıştır bize.

Hiç yorum yok: