Coşkun tekstil
liderliğinde giyim sektörüne ilk tohumlarını atan Süvari, kuruluş faaliyetlerine 1997 yılının ilk zamanlarında
başladı. Sadece gömlek tasarımları ile oluşumuna başlayan marka, sektörün de
büyümesine paralel olarak, erkek giyim
kategorisinde bulunan takım elbiseler,
ceket, pantolon gibi bir çok tasarımları siz tüketicilerin beğenisine
sunmuştur. Müşteri memnuniyeti ve satış sonrası hizmet baş esas alınarak, marka
bugünkü konumuna büyük emeklerin sonucunda gelmiştir. Giyim sektöründe daha
fazla yer edinmek ve büyümeyi hızlandırmak amaçlı;
Süvari Classic, Vip, Active ve Innovative gibi koleksiyonları da
bünyesinde oluşturarak giyimdeki fonksiyonelliğini sürekli ön planda tutmuştur.
Müşterinin her türlü isteklerine cevap vermek amaçlı da, gömlek üretiminde
kıyafetin bedenine bakmaksızın, gömlek yakasının da beden seçeneklerini
oluşturarak pazarlama ağını
zenginleştirmiştir. Böylece erkek giyimsektörünün, giyimde alternatifleri sunan ilk markalarından biri haline gelmiştir. Tüketiciler de, satın aldığı gömleklerde yakasının dar veya geniş olması gibi problemler yaşamayarak, her ayrıntısı düşünülmüş tasarımların kolaylığını yaşamışlardır Süvari sayesinde.
Süvari, tasarladığı erkek gömleklerinde
sadece yaka problemini çözmemiş, kol kısalığından doğan sorunları daha uzun
kollu gömlekler üreterek çözmeyi başarmıştır. Belden esneyebilen pantolon ve
kemer üretimi ile de her kitle müşteriye ulaşabilmiştir. Takım elbise fiyatlarının yanında tüm giyim çeşitlerinin kalite,
şıklık ve uygun fiyat unsurları ile satışa sunulması, marka müşterilerinin kısa
sürede gönlünü çalmayı başarmıştır. Kendini müşteri yerine koyan misyonu ile
daha geniş kitlelere hitap ederek, yenilikçi tasarımları ile erkek giyimin öncülerinden biri
olmuştur.
Özellikle
kilolu erkekler takım elbiselerle
çok iyi anlaşamazlar. Ceket olsa pantolon dar gelir, pantolon olsa kemer küçük
gelir gibi bir çok problem. Süvari, erkek giyimde oluşturduğu Innovative
koleksiyonu ile bu sorunun önüne kalite ve şıklığı da sunarak geçmiştir. 4
santimetreye kadar genişlik sağlayan pantolon ve kemer seçenekleri ile markaya
duyulan ilgiyi ihtiyaç haline çevirerek geliştirici stratejiler uygulamıştır. Bu
faaliyetle yetinmeyerek ihtiyaçlara yönelik çalışmalarına devam eden marka,
tüketicilere Süvari Vip adını
verdiği takım elbise modellerini
sunarak kış aylarının vazgeçilmez markası haline gelmiştir. Pamuk ve yünün bol
tutulduğu zengin kumaşlarla ürettiği takım
elbiseler ile erkeklerin kışı sıcak ve şık geçirmesini sağlamıştır.
Araştırmalar
yapıp sahaya inerek yapılan bu rahatlatıcı ve bol seçeneğin bulunduğu
tasarımlar, hedef kitleye doğru zamanlarda doğru pazarlama teknikleri ile
sunulmuştur. Bu da markanın kalesini kuvvetlendirerek, işletme geleceğinin daha
verimli olacağını kanıtlamıştır. Öyle ki şuan geldiği noktayı düşünürsek ne
kadar da doğru tespitler yapıldığının farkına varabiliriz.
Sonuç
olarak Süvari, erkek giyimde tasarladığı bir çok şık, kaliteli ve rahat giyim
alternatiflerini sunduğu takım elbiseler
ve aksesuarlarla, ilgi ve ihtiyaç kelimelerinin buluştuğu bir akım yaratmıştır.
Bu akımı yaratırken müşterinin penceresinden bakabilmesi, başarılarının en
önemli unsurlarından biri olmuştur. Müşteri memnuniyeti ve kusursuz hizmeti
kendisine ilke edinmesi de, her kitle
tüketiciye ulaşabilmesini sağlayarak, markayı bugün ki yerine getirmiştir. Kendi
oluşumuna başladığı erkek gömleklerinde uyguladığı reformlar ile gömleği bir
bütün olarak değil, yaka ve kollarına uyguladığı rahatlatıcı ve seçenekli
tasarımlar, ihtiyaca göre uygulanan doğru bir pazarlama yöntemi olmuştur.
Pazara bu faaliyetle giren Süvari, sadece rahatlatıcı tasarımlarla değil
kalite ve şıklığı yansıtan modern tasarımları ile çalışmalarına devam etmiş ve
halen de devam etmektedir. Süvari, yapılan
tüm çalışmalar ile erkek giyim
sektöründe örnek teşkil ederek, pazarın daha seçenekli hale gelmesini
sağlamıştır. Bu da marka için verilen emeğin, gösterilen çabanın ve yenilikçi
düşüncelerin buluştuğu tasarım çalışmalarının ne kadar doğru adımlar olduğunu
kanıtlamıştır bize.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder