Marka
kelime açılımı, "Birlikte İlkemiz Sanatla Sanayiye Erişmek" olan Bisse, 1976 yılında kurularak erkek giyim sektöründe önemli bir
konuma sahip olmuştur. İhraç edilen ilk Türk markası ünvanı alarak,
yurtiçi ve yurtdışında adından oldukça
söz ettirmiştir. Elliden fazla mağazasıyla hizmet veren marka, yurtdışına en çok gömlek ihraç
ederek, kısa
zamanda ismini yukarılara taşıyabilmiştir. Bisse,
bünyesinde ürettiği takım elbiseleri
yurtdışında, kendi ismini taşıyan butik mağazalarda sunan, ilk Türk markası
ünvanını da alarak ilklere imza atan marka olarak tarihe adını yazdırmıştır. Kendi
çalışanlarının kendi tasarımları ile moda dünyasına yön vererek, uzun yılların
birikimini müşteri odaklı hizmet ile bütünleştirmişlerdir. Bunun yanında da, kaliteli kumaşlardan oluşan çağdaş tasarımlarda şıklığı elden bırakmamış ve belirli bütçelere hitap eden takım elbise fiyatları ile 1.sınıf kitle tüketiciye ulaşabilmiştir.
Bisse, üretimlerini gerçekleştirdiği ve
büyük bir özveriyle faaliyetlerine devam ettiği tesislerinde, çağdaş üretim
tekniklerini kullanarak müşterilerine kaliteli ürünlerini sunmaya devam etmektedir.
Birbirinden farklı tasarımları içeren takım
elbise modelleri, gömlekler ve aksesuarlar ile erkek giyim sektörüne yön vermiş, yurt dışındaki tekstil dünyasında
adından söz ettirerek Türkiye'nin gurur kaynağı bir marka haline gelmiştir. Tüketicilerinin,
satış sonrası problemlerini anlık çözen mekanizmasıyla, müşterilerinin tüketici
haklarını koruyan ve onları en kaliteli, şık ürünleri ile buluşturmayı ilke edinmiş
büyük bir giyim markasıdır.
Gömlek
ile başlayan serüvenine; takım elbiseler,
pantolon, ceket gibi bir çok ürünü ekleyerek pazardaki payını büyüten marka,
klasik giyimin öncülerinden biri haline gelmiştir. Profesyonel ekibi ile
ürettiği ürünlerini, geniş kitlelere sunabilmek için pazarlama alternatiflerini
uygulayarak hedefine ulaşabilmiştir. Sadece erkek giyim üzerine üretimine başlayarak büyük bir risk almış,
fakat bunun da altından piyasaya damga vuran başarılarıyla kalkabilmiştir.
Günümüz
itibari ile yıllık 1 milyon gömlek üretimi hacmine ulaşan Bisse, takım elbisede de
iddiasını sürdürerek dünyaca ünlü bir çok siyasetçi ve dünya starlarının erkek giyimdeki tercihleri arasında yer
almıştır. Marka; Obama'dan Putin'e, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'dan
Clinton'a, Brad Pitte'den Kevin Costner'e kadar ulaşabilmiş ve kalitenin,
şıklığın tek adreslerinden biri olmuştur.
Bisse, takım elbise fiyatlarında gelir seviyesi iyi olan 20 yaş üstü
tüketicilere ulaşmayı hedeflemiştir. Kalitenin, şıklığın ve çağdaş giyimin
karşılığı olarak belirli bir ücret politikası uygulayan marka, böylece gelir seviyesi olarak her kitleye
hitap etmeyip, ürün ve hizmetine ulaşılmayı sınıflandırmıştır. Bu stratejinin
her kitleye ulaşmak amaçlı etkin olmamasına karşılık, belirli bir sınıfı hedef
alması ve bu yolda ilerlemesi markanın gücüne güç katarak, pazarlamadaki beyin
ağları bu işin altından oldukça iyi başarılarla kalkabilmiştir.
Bisse'yi kısaca özetlersek; şık,
kaliteli ve belirli sınıf kitleye hitap eden dünyaca ünlü bir Türk markasıdır.
Gömlek üretimi ile çıktığı yolda bir çok yeniliklerle tanışmış ve kendisini
tercih eden müşterilerine, bu yenilikleri üzerine bir çok tasarımlarını
ekleyerek ulaştırabilmiştir. Gerek takım
elbise modelleri ile gerekse erkek
giyim ürünleri olan gömlek, pantolon, ceket ve çeşitli aksesuarlarla
şablonunu oluşturan marka, kalite ve satış sonrası hizmeti de elden
bırakmamıştır. Tasarım ve kalitenin reklamını dünyaca ünlü siyasetçi ve
starlarla yapan marka, kısa sürede Türkiye ve dünya sınırlarında üne kavuşarak
adını ispatlamayı başarmıştır. İş hayatınızda yada özel hayatınızda kaliteyi ve
şıklığı isteyen her tüketicinin gardolabında bulunması gereken ilk markalardan
biridir Bisse. Neden sizin de
olmasın ki?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder