10 Şubat 2013 Pazar

Bisse











            Marka kelime açılımı, "Birlikte İlkemiz Sanatla Sanayiye Erişmek" olan Bisse, 1976 yılında kurularak erkek giyim sektöründe önemli bir konuma sahip olmuştur. İhraç edilen ilk Türk markası ünvanı alarak, yurtiçi  ve yurtdışında adından oldukça söz ettirmiştir. Elliden fazla mağazasıyla hizmet veren marka,  yurtdışına en çok gömlek ihraç
ederek, kısa zamanda ismini yukarılara taşıyabilmiştir.  Bisse, bünyesinde ürettiği takım elbiseleri yurtdışında, kendi ismini taşıyan butik mağazalarda sunan, ilk Türk markası ünvanını da alarak ilklere imza atan marka olarak tarihe adını yazdırmıştır. Kendi çalışanlarının kendi tasarımları ile moda dünyasına yön vererek, uzun yılların birikimini müşteri odaklı hizmet
ile bütünleştirmişlerdir. Bunun yanında da, kaliteli kumaşlardan oluşan çağdaş tasarımlarda şıklığı elden bırakmamış ve belirli bütçelere hitap eden takım elbise fiyatları ile 1.sınıf kitle tüketiciye ulaşabilmiştir.
            Bisse, üretimlerini gerçekleştirdiği ve büyük bir özveriyle faaliyetlerine devam ettiği tesislerinde, çağdaş üretim tekniklerini kullanarak müşterilerine  kaliteli ürünlerini sunmaya devam etmektedir. Birbirinden farklı tasarımları içeren takım elbise modelleri, gömlekler ve aksesuarlar ile erkek giyim sektörüne yön vermiş, yurt dışındaki tekstil dünyasında adından söz ettirerek Türkiye'nin gurur kaynağı bir marka haline gelmiştir. Tüketicilerinin, satış sonrası problemlerini anlık çözen mekanizmasıyla, müşterilerinin tüketici haklarını koruyan ve onları en kaliteli, şık ürünleri ile buluşturmayı ilke edinmiş büyük bir giyim markasıdır.
            Gömlek ile başlayan serüvenine; takım elbiseler, pantolon, ceket gibi bir çok ürünü ekleyerek pazardaki payını büyüten marka, klasik giyimin öncülerinden biri haline gelmiştir. Profesyonel ekibi ile ürettiği ürünlerini, geniş kitlelere sunabilmek için pazarlama alternatiflerini uygulayarak hedefine ulaşabilmiştir. Sadece erkek giyim üzerine üretimine başlayarak büyük bir risk almış, fakat bunun da altından piyasaya damga vuran başarılarıyla kalkabilmiştir.
            Günümüz itibari ile yıllık 1 milyon gömlek üretimi hacmine ulaşan Bisse, takım elbisede de iddiasını sürdürerek dünyaca ünlü bir çok siyasetçi ve dünya starlarının erkek giyimdeki tercihleri arasında yer almıştır. Marka; Obama'dan Putin'e, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'dan Clinton'a, Brad Pitte'den Kevin Costner'e kadar ulaşabilmiş ve kalitenin, şıklığın tek adreslerinden biri olmuştur.
            Bisse, takım elbise fiyatlarında gelir seviyesi iyi olan 20 yaş üstü tüketicilere ulaşmayı hedeflemiştir. Kalitenin, şıklığın ve çağdaş giyimin karşılığı olarak belirli bir ücret politikası uygulayan marka,  böylece gelir seviyesi olarak her kitleye hitap etmeyip, ürün ve hizmetine ulaşılmayı sınıflandırmıştır. Bu stratejinin her kitleye ulaşmak amaçlı etkin olmamasına karşılık, belirli bir sınıfı hedef alması ve bu yolda ilerlemesi markanın gücüne güç katarak, pazarlamadaki beyin ağları bu işin altından oldukça iyi başarılarla kalkabilmiştir.
            Bisse'yi kısaca özetlersek; şık, kaliteli ve belirli sınıf kitleye hitap eden dünyaca ünlü bir Türk markasıdır. Gömlek üretimi ile çıktığı yolda bir çok yeniliklerle tanışmış ve kendisini tercih eden müşterilerine, bu yenilikleri üzerine bir çok tasarımlarını ekleyerek ulaştırabilmiştir. Gerek takım elbise modelleri ile gerekse erkek giyim ürünleri olan gömlek, pantolon, ceket ve çeşitli aksesuarlarla şablonunu oluşturan marka, kalite ve satış sonrası hizmeti de elden bırakmamıştır. Tasarım ve kalitenin reklamını dünyaca ünlü siyasetçi ve starlarla yapan marka, kısa sürede Türkiye ve dünya sınırlarında üne kavuşarak adını ispatlamayı başarmıştır. İş hayatınızda yada özel hayatınızda kaliteyi ve şıklığı isteyen her tüketicinin gardolabında bulunması gereken ilk markalardan biridir Bisse. Neden sizin de olmasın ki?
           
           
            

Hiç yorum yok: