Müşteri
memnuniyetini esas almış ve tüketici hakkını koruyan ilk marka olarak
hafızalarda kalan Beymen; 1960'lı
yıllarda kurulmasına karşın, bu olumlu eylemini 1987'li yılların başında
gerçekleştirmiştir. Bu hizmetkar düşüncesi ile örnek teşkil eden marka haline
gelerek, gerek erkek giyim, gerekse
bayan giyim tasarımları ile uzun yıllardır başarısını kanıtlamış köklü bir erkek
ve bayan giyim markası haline gelmiştir. İtalya'nın ünlü modaevi Silvano
Corsini işbirliği ile oluşumuna başlanan Beymen,
İstanbul Şişli'de konuşlanmış ilk mağazasıyla tüm tasarımlarını tüketicilerin
beğenisine sunmuş ve şuan birçok mağazasıyla sunmaya devam etmektedir. Beymen
Clup koleksiyonu akımı ile takım elbiselerin
yanında, spor giyimde de tercih edilen giyim tarzı halini almıştır. Bu
oluşumların yanında, birçok ünlü markayı kendi çatı
sı altında toplayarak,
farklı ve yenilikçi bir pazarlama anlayışı sağlamıştır. Kaliteyi de arka planda bırakmayarak, birçok takım elbise modellerini ve farklı giyim tarzlarını, müşteri memnuniyeti ve satış sonrası hizmet anlayışıyla bütünleştirerek siz değerli tüketicilerin giyim dünyasına sunmuştur.
Yaklaşık
60 mağazasıyla Türkiye'de hizmet veren Beymen,
dünya ülkelerinde de tanınmış ünlü bir erkek
giyim ve bayan giyim markasıdır. Takım
elbise ve spor giyimle
yetinmeyen marka; çanta, eşarp v.b. aksesuarlardan oluşan birçok koleksiyonları
da bünyesinde bulundurmuştur. 400' 'e
yakın farklı markaları pazarlama ve satış ağında bulunduran Beymen, uzun yıllardır bu markaların
satış lokasyonu haline gelmiştir. Farklı markalarla da markalaşma eylemini
kuvvetlendiren bu sistem, doğru stratejiyle hedefine ulaşmış ve ulaşmaya devam
etmektedir.
Takım elbiselere duyulan ilginin
mimarlarından biri olmak, markanın günümüzdeki büyüklüğünü de doğrulamıyor mu bize?
Erkek giyim ve kadın giyim
tarzlarına farklı, şık ve kaliteli takım
elbise modellerini eklemeye devam eden Beymen,
şuan büyüklüğünü kanıtladığı ve çizgisini oluşturduğu halde yeni tasarım ve üst
kalite hizmet faaliyetlerini sonlandırmış değil. Tam tersi, tecrübelerini
modern çağ ile birleştirerek tüketicilere giyim tarzlarının bir çok çeşitlerini
sunmaktadır. Bu da; siz tüketicilere binlerce tasarım ve çeşidin marka
kalitesiyle sunulduğu renkli giyim dünyasının, ayaklarınıza kadar serilmesini
sağlamaktadır.
Bünyesinde
barındırdığı ve pazarlamasını kendi markası üzerinden yaptığı bir çok erkek giyim ve kadın giyim markaları
ile tüketiciye uygun fiyat tercihini de sunan Beymen, bu stratejisiyle Türkiye ve dünyada milyonlarca tüketiciye
ulaşmıştır. Müşteri kitlesine göre değişkenlik gösteren takım elbise fiyatları ile bu kategorinin baş yapıtlarından biri
olmuştur. Satış esnasında ve sonrasında sunduğu ürünlerinin yanında verdiği
büyük hizmetle, rakip giyim markalarını oldukça gerisinde bırakmıştır. Bu
çalışma şekli ile de kendi adını kuvvetlendiren Beymen, bünyesindeki yaklaşık dörtyüz markanın da saygınlığını
arttırmıştır.
Saymakla
bitiremeyeceğimiz olumlu bir çok eylemi kariyer çizgisinde barındırmış olan
marka, geçmişteki yaptıklarıyla geleceğinin ne kadar parlak olacağını yıllar
önceden hissettirmiştir bize. Erkek
giyim ve kadın giyim kategorilerinde reformlar yaparak, tüketicilere bir
çok alternatif tasarımlar sunup, kişilerin tüm ihtiyaçlarına anında cevap
verebilmiştir. Gerek takım elbise modellerine
gerekse spor giyimdeki tercihlere, modern tasarımlarını ekleyerek kalite ve şık
görünüm unsurlarını da elden bırakmamıştır. Farklı pazarlama teknikleri ile
pazardaki payını gün geçtikçe büyüten Beymen, almış olduğu sektör risklerinden de
olumlu bir şekilde sıyrılmayı başarmıştır. Giyim sektöründe bulunan bir çok
rakip firma ile rekabete kapılmayarak, kalitesi ve vermiş olduğu hizmetten de ödün
vermemiştir. Dolayısıyla; tüketicilerin gönlünü fethederek hemen hemen her
gardolapta yerini bulan marka modelleri, çanta, eşarp gibi giyim
aksesuarlarıyla sürekli desteklenerek tamamlayıcı bir seçenek de sunabilmiştir.
O halde; kalite ve şıklığı, üstün hizmet ve farklı fiyat politikası ile sunan Beymen;
sizce de, erkek giyim ve bayan giyim
sektörünün ayakta alkışlanacak bir markası değil midir?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder